Regulamin

REGULAMIN PRALNI




  1. Oddanie odzieży do prania jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem „Regulaminu Pralni”
  2. Wysokość opłat za usługę określa cennik pralni. W szczególnych przypadkach indywidualnie.
  3. Opłata jest pobierana z góry lub przy odbiorze.
  4. Odbiór (zwrot) odzieży za okazaniem paragonu.
  5. Pralnia przyjmuje do prania odzież wyłącznie posiadającą oznakowanie fabryczne. W innym przypadku odzież jest przyjmowana na odpowiedzialność klienta.
  6. Nie ponosimy odpowiedzialności za jej uszkodzenie lub zniszczenie w razie stwierdzenia możliwości ich uszkodzenia klient wyraża zgodę na ich odprucie. W innym przypadku pranie odbywa się na odpowiedzialność klienta.
  7. Pranie nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam (plamy stare lub zaprane), które powstały w wyniku działania silnych środków chemicznych, ognia lub innych czynników zmieniających strukturę włókna z jakiej powstała odzież.
  8. Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w trakcie prani odzieży niewłaściwie oznakowanej przez producenta, a posiadające w swoim składzie składniki nie nadające się do prania.
  9. Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne zniszczenie lub uszkodzenie (fizeliny, poduszek, guzików, klamer, ozdób, cekinów, druków zamków błyskawicznych)
  10. KURTKI PUCHOWE i SUKNIE ŚLUBNE prane są na odpowiedzialność klienta.
  11. Za przedmioty pozostawione w oddanej garderobie pralnia nie ponosi odpowiedzialności.
  12. Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone na odzieży, których nie można było przewidzieć przy jej przyjmowaniu oraz które wynikły z niedostatecznej trwałości farbowania, napisów, druku, klejeń, zbiegnięcia się materiału impregnacji. Widoczne i niewidoczne uszkodzenia po molach i inne ukryte wady. (KURTKI PUCH – WYCHODZENIE PUCHU, ZBIEG PUCHU, ZACIEKI Z PUCHU).
  13. Pralnia może odmówić wykonania usługi jeżeli jest to techniczne nie możliwe, odzież jest zniszczona, budząca powszechną odrazę lub nie nadaje się do prania.
  14. Pralnia zastrzega sobie prawo zwrotu przedmiotu klientowi bez wykonania usługi jeśli po dokładnym przeanalizowaniu okaże się, że powierzony przedmiot nie będzie mógł być wykonany z przyczyn technicznych.
  15. Dowodem zawarcia umowy świadczenia usługi jest kwit wydany w punkcie przyjęcia. Pralnia zobowiązuje się do wykonania przyjętego zlecenia w terminie uzgodnionym przez dwie strony.
  16. W przypadku zginięcia lub zniszczenia odzieży pralnia zobowiązuje się do naprawienia szkody. Wysokość odszkodowania ustala się wedle stanu odzieży w chwili powstania szkody (przyjęcia do pralni), a nie w chwili jej zakupu (art. 365 par. 1 i par. 2 KC) procentowo do wartości odzieży nowej:
    Pierwsza konserwacja – 30%
    Po roku użytkowania – 50%
    Po dwóch latach – 70% i więcej.
    Zwrot następuje poprzez spisanie reklamacji oraz na podstawie ceny, daty i miejsca zakupu zawartych w paragonie.
  17. Prawo reklamacji przysługuje w dniu odbioru. Brak zgłoszenia pisemnego zastrzeżenia w chwili odbioru odzieży oznacza brak zastrzeżeń ze strony klienta i nie może stanowić w przyszłości podstaw do roszczenia reklamacji.
  18. Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni roboczych. Odpowiedź na piśmie drogą listowną. Odzież zareklamowania pozostaje w pralni (brak zwrotu).
  19. Wszelkie spory wynikłe na podstawie „Regulaminu Pralni” podlegają rozpatrzeniu przez właściwy Sąd Konsumencki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz