REGULAMIN
PRALNI
- Oddanie odzieży do prania jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem „Regulaminu Pralni”
- Wysokość opłat za usługę określa cennik pralni. W szczególnych przypadkach indywidualnie.
- Opłata jest pobierana z góry lub przy odbiorze.
- Odbiór (zwrot) odzieży za okazaniem paragonu.
- Pralnia przyjmuje do prania odzież wyłącznie posiadającą oznakowanie fabryczne. W innym przypadku odzież jest przyjmowana na odpowiedzialność klienta.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za jej uszkodzenie lub zniszczenie w razie stwierdzenia możliwości ich uszkodzenia klient wyraża zgodę na ich odprucie. W innym przypadku pranie odbywa się na odpowiedzialność klienta.
- Pranie nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam (plamy stare lub zaprane), które powstały w wyniku działania silnych środków chemicznych, ognia lub innych czynników zmieniających strukturę włókna z jakiej powstała odzież.
- Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w trakcie prani odzieży niewłaściwie oznakowanej przez producenta, a posiadające w swoim składzie składniki nie nadające się do prania.
- Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne zniszczenie lub uszkodzenie (fizeliny, poduszek, guzików, klamer, ozdób, cekinów, druków zamków błyskawicznych)
- KURTKI PUCHOWE i SUKNIE ŚLUBNE prane są na odpowiedzialność klienta.
- Za przedmioty pozostawione w oddanej garderobie pralnia nie ponosi odpowiedzialności.
- Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone na odzieży, których nie można było przewidzieć przy jej przyjmowaniu oraz które wynikły z niedostatecznej trwałości farbowania, napisów, druku, klejeń, zbiegnięcia się materiału impregnacji. Widoczne i niewidoczne uszkodzenia po molach i inne ukryte wady. (KURTKI PUCH – WYCHODZENIE PUCHU, ZBIEG PUCHU, ZACIEKI Z PUCHU).
- Pralnia może odmówić wykonania usługi jeżeli jest to techniczne nie możliwe, odzież jest zniszczona, budząca powszechną odrazę lub nie nadaje się do prania.
- Pralnia zastrzega sobie prawo zwrotu przedmiotu klientowi bez wykonania usługi jeśli po dokładnym przeanalizowaniu okaże się, że powierzony przedmiot nie będzie mógł być wykonany z przyczyn technicznych.
- Dowodem zawarcia umowy świadczenia usługi jest kwit wydany w punkcie przyjęcia. Pralnia zobowiązuje się do wykonania przyjętego zlecenia w terminie uzgodnionym przez dwie strony.
- W przypadku zginięcia lub zniszczenia odzieży pralnia zobowiązuje się do naprawienia szkody. Wysokość odszkodowania ustala się wedle stanu odzieży w chwili powstania szkody (przyjęcia do pralni), a nie w chwili jej zakupu (art. 365 par. 1 i par. 2 KC) procentowo do wartości odzieży nowej:Pierwsza konserwacja – 30%Po roku użytkowania – 50%Po dwóch latach – 70% i więcej.Zwrot następuje poprzez spisanie reklamacji oraz na podstawie ceny, daty i miejsca zakupu zawartych w paragonie.
- Prawo reklamacji przysługuje w dniu odbioru. Brak zgłoszenia pisemnego zastrzeżenia w chwili odbioru odzieży oznacza brak zastrzeżeń ze strony klienta i nie może stanowić w przyszłości podstaw do roszczenia reklamacji.
- Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni roboczych. Odpowiedź na piśmie drogą listowną. Odzież zareklamowania pozostaje w pralni (brak zwrotu).
- Wszelkie spory wynikłe na podstawie „Regulaminu Pralni” podlegają rozpatrzeniu przez właściwy Sąd Konsumencki.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz